Tájékoztatás veszélyhelyzetről!

A Kormány a 478/2020. (XI.3.) kormányrendelet 1.§-ában Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdetett ki az alábbiak szerint: „A Kormány az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó SARS-CoV-2 koronavírus világjárvány (a továbbiakban: koronavírus világjárvány) következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdet ki.”A katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011 évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése a következőket rendeli el: „(4) Veszélyhelyzetben a települési önkormányzat képviselő-testületének, a fővárosi, megyei közgyűlésnek feladat- és hatáskörét a polgármester, illetve a főpolgármester, a megyei közgyűlés elnöke gyakorolja. Ennek keretében nem foglalhat állást önkormányzati intézmény átszervezéséről, megszüntetéséről, ellátási, szolgáltatási körzeteiről, ha a szolgáltatás a települést is érinti.”A fent idézett jogszabályok alapján sem képviselő-testületi, sem bizottsági ülést nem lehet tartani 2020. november 4. napjától.

Tájékoztatom a Tisztelt Lakosságot, hogy 2020. november 4. napjától a Sárkeresztúri Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás korlátozott az alábbiak szerint:
Hétfő: 8.00-12.00 13.00-16.00
Kedd: nincs
Szerda: 8.00-12.00 13.00-16.00
Csütörtök, péntek: nincs
Az épületben egyszerre egy ügyfél tartózkodhat. A Polgármesteri Hivatalban a védőmaszk használata kötelező! A bejáratnál a kézfertőtlenítőt belépéskor használni szíveskedjenek! Kérjük ügyfeleinket, hogy ügyet intézni egyedül, kísérő nélkül érkezzenek, a gyerekeket ne hozzák magukkal! A hivatal állománya teljes létszámban dolgozik, telefonon, e-mailen elérhetők az ügyintézők. Arra kérjük ügyfeleinket amennyiben lehetséges a személyes megjelenést mellőzzék, az elektronikus, illetve postain úton történő ügyintézést vegyék igénybe. Ügyeik intézése érdekében az ügyintézőkkel telefonon vagy e-mailben egyeztessenek. A Polgármesteri Hivatal dolgozói az alábbi elérhetőségek bármelyikén elérhetők:

Központi telefon: 06/25-523-623

Polgármester: polgarmester@sarkeresztur.hu, mellék: 102

Alpolgármester: alpolgarmester@sarkeresztur.hu, mellék: 105

Jegyző: jegyzo@sarkeresztur.hu, mellék: 103

Hatósági ügyintéző: hatosag@sarkeresztur.hu, mellék:109

Anyakönyvvezető, szociális ügyek: igazgatas1@sarkeresztur.hu mellék:104

Adóügy: adougy@sarkeresztur.hu mellék: 108

Hagyaték, közfoglalkoztatás: igazgatas2@sarkeresztur.hu, mellék:107

Pénztár: penztar@sarkeresztur.hu, mellék: 112

Könyvelés: konyveles@sarkeresztur.hu, mellék: 111

Pénzügyi ügyintéző: penzugy@sarkeresztur.hu, mellék: 112

Mindenkinek jó egészséget kívánok!

Vigyázzanak magukra, vigyázzunk egymásra.

Csutiné Turi Ibolya polgármester